Sivut

14.3.2018

365 KUVAA - HELMIKUU

Tällä suunnalla on rankka päivä takana, eikä elämä muutenkaan oo viime aikoina ollut sieltä helpoimmasta ja mukavimmasta päästä - totta puhuakseni aika kaukana siitä. Avaan ehkä jossain kohtaa tarkemminkin näitä vaikeuksia, mutta nyt ei vielä toistaiseksi ole sen aika. Lisäksi kiireet jatkuvat ja siitäkin johtuen mun postaustahti on mitä on. Tää on kuitenkin se juttu, jonka parissa rentoudun ja joka saa murheet painumaan hetkeksi taustalle. Tykkään myös siitä, että kaikkien esseiden ja luentopäiväkirjojen rinnalla mulla on tää blogi, jossa saan kirjoittaa omaan tahtiini ja omilla säännöilläni. Nytkin olisi muita asioita, joita voisin tehdä. Mutta koska kaipaan hengähdystaukoa ja parempaa fiilistä, mä avasin blogin ja laitoin good feeling -listan Spotifysta soimaan taustamusiikiksi. Sillä vaikka nyt ei tunnu erityisen positiiviselta, eikä siltä, että oisin hyvä bloggaaja, mä tiiän et tän jälkeen on astetta parempi olo. Tän avautumisen jälkeen tuntuu vähän hassulta siirtyä siihen varsinaiseen aiheeseen ja tää postauskin on jälleen aika paljon myöhässä, mutta ei anneta sen haitata. Tässä siis katsaus mun 365 kuvaa -haasteeseen helmikuun osalta...


Helmikuun alussa tuli kuvattua tää kuva oikeastaan erästä valmennuspäivään liittyvää juttua ajatellen. Teknisistä ongelmista johtuen kuva ei ikinä päätynyt siihen, mihin oli tarkoitus, mutta meneehän se tässä osana haastettakin.


Musta tuntuu jotenkin, että haasteen loputtua mulla on joka kuukaudelta tää perinteinen kalenteriräpsy. Tähän on vähän liiankin helppo tukeutua silloin, kun ei ole oikein kuvausideoita...


Oonko ainoa, vai tuleeko jollain muullakin tästä kuvasta mieleen Narnian tarinat ja se lyhtypylväs?


Oon ollut taas "ahkera" ja saanut mun ompele haalarimerkit vapuksi -projektia eteenpäin :D Kuvittelen aina nopeasti ompelevani merkin ja sit huomaankin siinä kuluneen suunnilleen pari tuntia. Aloitan myös jotenkin kummasti aina myöhään illalla tän operaation, ja sitten päättelen lankoja joskus yöllä...


Olin helmikuussa myös muutaman päivän tosi kipeä, ja sen makaamisen lomassa koukutuin taas Candy crush sagaan. Joskus lukiossahan tää oli melkeinpä mun pahe, mutta sitten sain yliannostuksen, ja pidin melkein vuoden taukoa. Nyt tää on palannut ainakin sairastelupäiviin ja junamatkoille.


Helmikuussa riitti kauniita talvipäiviä ja tässä eräänä sellaisena lenkkireitin varrelta napattu kuva.


Yliopisto ja sininen taivas - aika hyvä combo kivalle kuvalle!


Lenkkeilin kerran aika tuulisella ja viileällä säällä arboretumiin, ja nappasin muistoksi tän suht onnistuneenkin kuvan. Toista kertaa en kyllä aio moisella ilmalla hommaan ryhtyä, sillä olin tehnyt virhearvion matkan pituudesta, ja usko meinasi takaisin palatessa jo vähän loppua.

  
Tämän kuvaussession saldoa onkin jo ehditty blogin puolella nähdä tämän kuun blogitiimipostauksessa. Rento ja aurinkoinen aamu, rauhassa nautittu aamupala ja sen jälkeen blogikuvien ottamista - jotain tällaista kiitos tähänkin hetkeen!


Mitä mieltä olitte helmikuun kuvista? Itse olin niihin loppujen lopuksi aika tyytyväinen, vaikka mahtuihan joukkoon niitä tylsempiäkin otoksia. Täällä luvassa on seuraavaksi mahdollisimman mukava suihku, ja sen jälkeen jotain hyvää iltapalaa. Ehkäpä se combo tasoittaa tämän päivän fiiliksiä vähän positiivisemmiksi. 💜: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }