Sivut

19.8.2017

LAUANTAI-ILLAN KUULUMISPÄIVITYS




Naamio hellimässä kasvoja, kynttilä luomassa tunnelmaa, vatsa täynnä itsetehtyä pizzaa, vieressä vähäsen herkkuja ja edessä Bloggerin kirjoituskenttä - just tää hetki. Sisko ja sen paras ystävä Blockfesteillä parhaillaankin ja mun luona kyläilemässä. Tampere ja tää mun uus asunto täällä tuntuu jo melkein kodilta. Tykkään tästä alueesta superpaljon ja nytkin kun istun tässä ikkunan ääressä ja katson mun kotikatua - en voisi olla tyytyväisempi siitä, että sain muuttaa just tänne! Yliopiston alkuun on enää viikko ja yks päivä ja mua alkaa pikkuhiljaa jännittää. Mut silleen hyvällä tavalla: uskon et kaikki tavalla tai toisella loksahtaa kohdalleen ennen kuin huomaankaan. Nyt on kuitenkin vielä vika viikko elokuuta, kesää ja lomaa jäljellä. Ja mä aion nauttia siitä täysin rinnoin. Aion kokea vielä monta kesäistä hetkeä, hengittää elokuun iltojen tuoksua, ottaa kuvia päävärillä vihreä. Aion lakata kynnet punaisiksi, uida meressä, pyöräillä, lukea vielä ainakin yhden kirjan. Ja 28.8. mä oon valmiina astumaan yliopistomaailmaan. Journalistiikka & viestintä, mä uskon ja toivon, että tuut tarjoamaan mulle monta mielenkiintoista, hauskaa ja ikimuistoista hetkeä.

Mitä sulle kuuluu just nyt? 💜: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }