Sivut

5.9.2016

ELOKUU VIA PHONE

Heipat ruutujen sille puolen! Mun blogissa ei ole puhelinkuvia pahemmin nähty - oikeastaan siitä syystä, että mun puhelimen kamera on todella heikkolaatuinen. Ajattelin kuitenkin, että vaikka nämä puhelinräpsyt eivät laadulla loistaisikaan niin ainakin ne kertovat mun arjesta sitäkin enemmän. Muutenkin puhelin kulkee aina mukana, joten sillä on helppo napata muistot talteen! Nyt huidellaan jo syyskuun puolella, mutta hypätään silti vielä hetkeksi viimeiseen kesäkuukauteen, täältä tulee nimittäin elokuun puhelinkuvia.

/ keräsin marjoja talven varalle / testasin taas uutta jätskiä :P / oltiin äidin ja isän kanssa Tampereella tuomassa loppuja tavaroita / Porispereen lähdössä /

/ Poripere / biologian lukemista / sain Oonalta pikku tuliaiset Saksasta / Jenna teki mulle kampauksen /

/ pitkästä aikaa lakuja / tilasin mun meikki- ja hiusjuttujen säilyttämistä varten tuollaisia lokerikkoja / joskus oli ihan kivat lenkkeilymaisemat ja sää / oon nyt lukenut biologiasta kahta eri kirjasarjaa ja kirjoittanut muistiin noista toisista kirjoista niitä asioita, jotka on mulle uusia tai joita meidän sarjassa ei ole, toivon todellakin että tästä on jotain hyötyä! /

/ musta tuntuu, että joka paikka pursuaa näitä lappuja... / selfie / ekaa kertaa kun olin täällä Tampereella yötä, aamulla sain herätä aivan ihanaan ilmaan! Tuona päivänä kävelinkin reilut 5km kaupungilla, kuvasin ja luin biologiaakin ulkona. / mun ja Oonan iltapalahetki parvekkeella /

/ mökillä / bussimatkalla Tampereelle ehti hyvin tehdä mitäpäs muutakaan kuin lukea bilsaa / vähän mun huoneen sisustusta / ostettiin Oonan kanssa herkuksi tuollaista mudcake jäätelöä ja vitsit miten hyvää se oli! /

Mitä mieltä ootte näistä kuukausikoosteita, haluaisitteko nähdä näitä jatkossakin?: Jenny


6 kommenttia :

  1. Yleensä en jotenkaan jaksa lukea näitä koosteita, mutta tää sun oli poikkeus! :) Selitit just sopivasti noista kuvista, sillä yleensä mä en jaksa lukea hirveän pitkiä selityksiä :D Eli ehdottomasti myös jatkossakin näitä!! Sun elokuu on kyllä kuulostanut kivalta!♥ Mä haaveilen aamukaffesta tossa partsilla, mutta ei olla vielä hommattu sinne mitään kalusteita.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes ihana kuulla!! ♥ Tätä oli myös hauska tehdä, joten kuukausikoosteet menevät kyllä ehdottomasti jatkoon :) Täällä toinen joka ei jaksa lukea hirveän pitkiä selityksiä... Sit kun saatte parvekekalusteet hommattua niin mietihän kuinka ihanalta tuntuu sit istuskella siellä kahvikupposen kera ;)

      Poista
    2. Vautsi miten upea kampaus sulla tuossa yhdessä kuvassa :)!

      Poista
    3. Mäkin tykkäsin siitä ihan hurjan paljon ja kiitos siitä kuuluu tosiaan mun kaverille Jennalle! :)

      Poista
  2. Tällaset koosteet on mun mielestä ihan huippuja, joten lisää näitä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mäkin innostuin näiden tekemisestä, joten lisää on todellakin tulossa :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }