Sivut

13.6.2016

8 ASIAA JOISSA OLEN HYVÄ

Moikka kaikki! Roxy teki jo aika kauan sitten blogissaan tällaisen postauksen johon haastoi muitakin bloggaajia. Päätin silloin heti, että tämä menee varmasti toteutukseen, mutta kuten usein käy - tää päätyi pyörimään luonnoskansioon useammaksi kuukaudeksi. Näiden keksiminen alkoi huomattavasti vaikeutua puolenvälin jälkeen ja tää ehkä kertoo jotain siitä kuinka usein tulee mietittyä tällaisia... Mutta mennäkseni asiaan, täältä tulee 8 juttua, joissa oon mielestäni hyvä!


kirjoittaminen: Oon ollut aina hyvä äidinkielessä ja keksinyt helposti mitä mielikuvituksellisimpia tarinoita. Kirjoitin äikästä sen korkeimman arvosanan ja oikeasti jopa tykkäsin tekstitaitovastausten ja esseiden luomisesta. Oon myös kirjoitellut päiväkirjoja, runoja ja novelleja sekä viimeiset pari vuotta tietenkin tätä blogia!

kuunteleminen ja lohduttaminen: Mulle on sanottu useampaan otteeseen, että mulle on helppo "avautua" ja että osaan oikeasti kuunnella. Tää on kyllä jotain mistä olen ylpeä!


lahjaideoiden keksiminen: Monesti kyllä valitan etten keksi mitään mitä henkilölle x voisi ostaa, mutta kummasti aina viime hetkellä aivoni alkavat raksuttaa ja lopulta keksin (ainakin omasta mielestäni) loistavan lahjan.

luovuus: Tää liittyy hieman tuohon kirjoittamiseen ja lahjojen  keksimiseen, mutta tätä esiintyy myös esimerkiksi blogiin liittyvissä ideoissa, tehdessä suunnitelmia kesälle jne. Tää ominaisuus on aivan huippu!


pianon soittaminen: Oon tosiaan soittanut pianoa kymmenen vuotta, mutta mulla on ollut paha tapa vertailla itseäni ja taitojani aina taitavampia ja varsinkin nuorempia sekä taitavampia kohtaan. Tämän takia oon monesti vähätellyt soittotaitojani, mutta toivottavasti pääsen siitä tän listan myötä lopullisesti eroon.

periksiantamattomuus: Jos päätän jotain, vien sen varmasti loppuun asti! Hyvänä esimerkkinä kun päätin kirjoituksiin lukiessani tehdä kaikista viidestä biologian (ja psykologian kuudesta) kirjasta kappalekohtaiset muistiinpanot.


käsityöjutut: Osaan esimerkiksi virkata ja kutoa kaikenlaista ja mun bravuuri on pienet amigurumi-pehmolelut. Ala- ja yläasteella käsityöt kuului aina mun lemppariaineisiin.

valokuvaus: Tää tuntui ehdottomasti vaikeimmalta lisätä tähän listaan, sillä vaikka mä saankin aina silloin tällöin kehuja mun kuvista niin tunnen olevani tässä ihan aloittelijatasolla. Mutta no tästä on sitten ainakin vielä paljon varaa kehittyä jollei muuta...

Missä te ootte hyviä? Kertokaa kommenteissa, sillä koskaan ei tule mietittyä liian usein omia vahvuuksia! Pus kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa :) : Jenny

2 kommenttia :

  1. Ihana postaus, pitäisi varmaan itsekin toteuttaa tämä! Ensimmäisenä tulee mieleen, että oon hyvä kitaran soitossa ja kirjoittamisessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hei kannattaa kyllä ehdottomasti tehdä tämä, tulee mietittyä just omia vahvuuksia ja muutenkin hauska toteuttaa :) Mullakin tuli toi kirjoittaminen ekana mieleen ja vitsit ois kyllä kiva opetella myös soittamaan kitaraa!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }