Sivut

23.6.2016

8 ASIAA JOISSA OLEN HUONO

Moikka! Vastapainoksi viime viikon puolella julkaistulle 8 asiaa joissa olen hyvä-postaukselle päätin listata myös näitä juttuja mitkä eivät multa suju ihan niin hyvin. Tää postaus on ajastettu, sillä ollaan menossa mökille juhannuksen viettoon... :) Itseasiassa ajastin toisenkin postauksen teille valmiiksi ja vitsit mä olen tyytyväinen siihen, miten oon oppinut suunnittelemaan postauksia just taukojen ajalle ja näin pitämään postaustahdin tasaisena. Eihän niitä postauksia tosiaan mikään pakko ole julkaista esim. kolmesti viikossa, mutta kun mullakin on nyt juuri se tilanne että ideoita ja innostusta riittää ja pienellä suunnittelulla saan nämä julkaisut tulemaan tasaisesti, niin miksipä ei sitten tätä pientä suunnittelua tekisi? Nyt mä oon kuitenkin jälleen eksynyt vähän aiheesta, joten palataanpa asiaan! Täältä siis tulee 8 juttua, joissa en todellakaan ole parhaimmillani...


stressin sietäminen: Lukion välillä kahdeksan kokeen koeviikot eivät tosiaan tehneet mun mielenterveydelle hyvää kun onnistun stressaamaan paljon pienemmästäkin. Useimmiten mut saa stressin partaalle liian tiukat aikataulut, sillä tarviin päivään ainakin pari pientä lepohetkeä, enkä osaa levätä ennen kuin kaikki pakollinen on tehty.

suunnistaminen: Mulla menee suuntavaisto todella helposti sekaisin varsinkin vieraissa kaupungeissa. Useimmissa ostoskeskuksissakin mut saa helposti eksytettyä :D


telinevoimistelu: Vihasin koko peruskoulun ajan telinevoimistelutunteja siitä yksinkertaisesta syystä etten osannut tehdä niillä mitään. Multa eivät luonnistuneet silloin (eivätkä tänä päivänäkään) kuperkeikat, voltit tai kärrynpyörät - jopa pukin yli hyppääminen tuotti mulle vaikeuksia.

englanti: Monelle englanti on ns. ykköskieli jota osataan parhaiten, mutta mulla tää menee kyllä ihan päinvastoin. Oon pitänyt aina ruotsia ja saksaa helpompina ja loogisempina. Varsinkin lukiossa enkuntunnit oli mulle välillä täyttä hepreaa, enkä kyennyt opettelemaan ulkoa niitä lukuisia poikkeuksen poikkeus sääntöjä ja kummallisia sanoja.


piirtäminen: Ei muuta sanottavaa kuin että tää ei vaan kuulu mun vahvuuksiin...

vaikuttamismahdollisuuksien käyttämättä jättäminen: Mä oon sellainen ihminen, etten todellakaan jätä esimerkiksi palautekyselyjä täyttämättä. Lukiossakin puutuin monesti asioihin, jotka oli mun mielestä jotenkin huonosti järjestetty ja rehtori ja opettajat saivatkin multa monesti palautetta milloin mistäkin asiasta...


biisien nimien muistaminen: Tässä ollaan mun siskon kanssa kyllä täydet vastakohdat! Hän tuntuu muistavan joka ikisen radiosta raikaavan biisin nimen ja useimmiten vielä laulajankin, mutta mulla on kerta toisensa jälkeen ongelmia etsiä biisejä esim. Youtubesta kun en muista niiden nimiä :D

shoppailu: En tiiä voiko tässä tavallaan olla huono, mutta laitoimpa tämän nyt kuitenkin tähän listan hännille. Oon ollut aina melko laiska kiertelemään kauppoja ja se yhdistettynä jokseenkin korkeaan vaatimustasoon vaatteissa johtaa siihen, etten löydä kovin usein vaatteita - ainakaan juuri niitä mitä sillä hetkellä eniten tarvitsisin!

Mitkä jutut on teidän heikkouksia? : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }