Sivut

2.4.2016

HAUSKAT HAKUSANAT

Hellou! Mä oon oottanut tän postauksen julkaisua pienen ikuisuuden, sillä oon keräillyt näitä hakusanoja jo viime vuoden alusta asti. Oikeastaan nää ei ees oo mitään ihan superhauskoja, vaan pikemminkin vähän kummallisia, mutta kyllä näistä silti sopivassa mielentilassa irtoaa ihan kunnon naurut :D Ennen kuin mennään asiaan niin ihan pakko vielä mainita, että tää on viimeinen taukopostaus ja seuraavaks saattekin pitkän paussin jälkeen ihan reaaliaikaista kirjoittelua! Tätä kirjoitettaessani silloin pari kuukautta sitten mietin kyllä vain että onko ihmiset ihan tosissaan googletellessaan näitä, joten päästetäänpä nyt vihdoin teidätkin näiden omituisuuksien pariin!

samu haberin ääni
...on ihana? ...on kamala? ...on mennyt? Vähän jäi nyt kyllä epäselväksi tän googlettelun tarkoitusperät, mutta täältä löytyy ainakin vain ensimmäisen kaltaisia mielipiteitä.

hiustenlaitto mökillä
Ei ainakaan mun tietääkseni eroa kovinkaan paljon hiustenlaitosta muualla. Tai no saattaahan siellä mökillä olla vähän rajallisempi peiliarsenaali ja panostuskin kyseiseen juttuun voi olla pienempi kuin kotona/kouluun lähtiessä.

mökkeily on tylsää
Tästä olen kyllä eri mieltä, joten valitan, ei kohtalontovereita tästä blogista!

merimesta juhannus
Kummastakin on kyllä erikseen ollut täällä puhetta, mutta näistä yhdessä en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata...

se ois loma nyt
Koomisinta oli et tällä oli tultu mun blogiin viime helmikuussa, kuka edellisvuoden abi tunnustaa, haha?

pori blogspot
Ymmärrän kyllä jos haluaa löytää Porista jotain infoa, mutta jotenkin toi blogspot tuolla perässä kuulostaa mun korvaan hieman oudolta.

summer plans.blogspot
Jatkoa sarjaan blogspot sitä ja tätä... Eikö se pelkkä summer plans ois riittänyt?

otsikon ja päivämäärän väli pieneksi
Täähän on ihan normaali googletus, mutta huvittaa vain että tällä oon päädytty tänne, sillä itse olen kyseistä hommaa yrittänyt monesti onnistumatta eli täältä ei kyllä apua tuohon ole luvassa :D

mitä kirjoittaa korttiin
No riippuu varmaan aika paljon siitä kelle oot sitä korttia lähettämässä... kannattaisko aloittaa vaikka ihan tervehtimällä vastaanottajaa?

Millaisilla hakusanoilla teidän blogeihin on päädytty? Ja kiinnostaisko teitä kakkososa hakusanoja, kun näitä seuraavan kerran kertyy tarpeeksi? : Jenny

2 kommenttia :

  1. Hei! Mistä löydät nämä hakusanat? Mulla blogger sanoo aina että tietoja ei ole saatavilla, ja google analyticsistäkään en näe niitä enää, vaikka ennen näkyi :/ kiitos jos osaat/ehdit vastata! Ja hyvää kevättä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mä oon katsonut näitä omia hakusanojani aina bloggerista, löytyy kun menee kohtaan tilastot ja sieltä liikenteen lähteet. Mullakin löytyy kyllä sieltä melko usein toi tietoja ei saatavilla, sillä blogger ei näytä kaikkia hakusanoja ja niitä voi kertyä pienemmässä blogissa todella hitaasti. Mutta jos haluat mahdollisimman useat hakusanat bloggerin kautta bongata, niin kannattaa tsekata toi kohta ainakin pari kertaa viikossa ja vaihdella sieltä yläreunan valikosta aikaväliä jolta hakusanat näytetään. Itsellä harvoin näkyy esim. yhden päivän ajalta mitään, mutta kun aikaväliksi laittaa kuukauden niin kummasti tulee niitä hakusanojakin aina näkyviin. Google analyticsistä en tosiaan tiedä kun en sitä itse käytä... Hyvää kevättä myös sulle ja toivottavasti olin avuksi :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }