Sivut

19.1.2016

CHEEK - RAUMAN JÄÄHALLI 15.1.

Cheek - artisti, joka jakaa mielipiteitä. Artisti, joka vetää täyteen niin 2 olympiastadionia kuin 15 jäähalliakin. Suomalainen superstara. Räppäri, mun mielestä vieläpä myös poikkeuksellisen taitava sellainen. Kaikki nää puheet et Alpha Omega tourin keikoilla ei ois muka ollu tunnelmaa ja tästä ois muka alkanu Cheekin uran alamäki, sais todellakin heittää sinne kaapin pimeimpään nurkkaan ja vielä haudata peiton alle. Nimittäin ilta Rauman jäähallilla 15.1. oli kyllä jotain, jonka tuun muistamaan loppuelämäni. Näin mä oon sanonu varmasti monesta keikasta, mutta se on vaan niin totta. Kaikki keikoilla käyvät kyllä tietää sen tunteen, kun joku koskettaa vaan niin syvältä ja sen tunteen, mikä superhyvän keikan jälkeen on.




Toi keikka on mun mielessä miljoonana pikku hetkenä. Chekkonen ja se et Rauma osas sen kuulemma tähän mennes parhaiten. Valot sammuu ja Keinu, herkistyminen. Sokka irti - kaikki tietää miten se menee. Jippikayjei, joka on mulle henkilökohtasesti niin tärkee. Tää kaikki ja moni muu muodosti täydellisen kokonaisuuden, jota voin nyt ja tulevaisuudessa muistella kameraan tallentuneiden kuvien ja videoiden kautta. Ja onneks voin todeta, että kesällä kutsuu Porispere ja siellä sit jälleen saa kokea tätä ihanuutta







Mitä tykkäsitte kuvista ja löytyikö näiden joukosta lempparia? Entä ootteko te olleet jollakin Alpha Omega tourin keikoista ja mitä mieltä olitte? : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }