Sivut

29.1.2016

365 KUVAA - TAMMIKUU

Hola! Pakko sanoa heti tähän alkuun, että huhhuh miten nopeesti aika menee! Päivät on kulunut ihan huomaamatta kaiken tän kiireen keskellä, on vaan päivästä toiseen lukenut kirjoituksiin, vääntänyt milloin mitäkin äikän tehtävää, yrittänyt epätoivoisesti ymmärtää vektoreita ja mitä näitä nyt on... Onneksi nyt on taas ihana viikonloppu, jonka jälkeen maanantaina vika lukion kurssikoe saksasta ja keskiviikkona onkin sitten jo lukuloma. Nyt voitais kuitenkin mennä tän päivän varsinaiseen aiheeseen eli tammikuun haastekuviin!



Tammikuun alussa tuli kuvailtua vähän synttärikortteja ja lahjoja... Tykkäsin näistä ihan kympillä, sillä sen lisäks että kaikki kortit oli niin hienoja et liimasin ne ympäri mun seiniä ja ovia, niissä oli ihania elämänohjeita. Myös toi Robin tuoksu on ollut kovassa käytössä...


Heti ekalla kouluviikolla joululoman jälkeen tuli käytyä koulun kautta Turussa ja tää kuva onkin sieltä, niin nättiä


Ei ollut varmaan vaikea arvata, että tääkin postaus sisältäis yhden kuvan Cheekin keikalta... Mutta oli kyllä niin huippua, ei voi muuta sanoa! ♥ Nii ja arvatkaapa pari kertaa kuka oottaa jo hulluna Porispereä ja Chekkosen uudelleen näkemistä?


Day 199 ja taas mun lempparia eli taivaskuvausta. Miten se taivas voikin näyttää joka päivä niin erilaiselta ja useimmiten vieläpä kauniilta? Oon kyllä niin aito #skylover haha :D


Viime aikoina on tullut luettua ahkerasti kirjoituksiin ja tehtyä "vähän" muistiinpanoja. Mun ongelma on vaan se, että kirjoitan nyt keväällä viis ainetta niin mulla on vähän vaikeuksia suunnitella miten luen ja se näkyykin sitten siinä, että joissain aineissa oon jäljessä lukuaikataulusta, kun taas toisia on tullut luettua tosi hyvin.


Joku päivä muistin vasta illalla tän kuvajutun, eikä ollut oikein siinä kohtaa mitään ideoita, niin päädyin sit ottaa kuvan mun yöpaidan kuosista :D Hätäkeinot keksii...


Tää päivä on jo haasteen kahdessadasyhdeksäs! Päätin ottaa kuvan mun rippikuvasta, kun äikän prelin jälkeen ei ollut taaskaan oikein ideoita. Aattelin et tähän aikaan vuodesta ottaisin näiksi kuviksi jotain kivoja lumi/talvikuvia, mutta eipä siihen nyt oo kauheesti mahdollisuuksi kun melkein kaikki lumi suli pois :/

Mitäs mieltä te olitte tammikuun kuvista ja löytyikö lempparia? : Jenny

2 kommenttia :

  1. Oon itse lukion tokalla luokalla mikä tarkottaa, että syksyllä olisi ekat kirjotukset edessä. Mullakin on kuitenkin keväälle viidet kirjoitukset ja vähän jänskättää, miten mä siihen pystyn. :-D Tsemppiä sulle luku-urakkaan!

    Muuten tosi kiva tää kuvaidea! :-)

    http://blogbytinka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä ja kyllä säkin pystyt siihen, muistat vaan aloittaa tarpeeks ajoissa! :) Joo itsekin oon kyllä tykännyt tästä haasteesta tosi paljon, tulee joka päivä kuvattua ees vähän ja kamerankäyttötaidotkin kehittyy ihan huomaamatta :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }