Sivut

28.8.2015

365 KUVAA - ELOKUU

Moikka! Stressaantunut tyyppi täältä ruudun toiselta puolelta päätti vähän aktivoitua ja tulla jakamaan teidän kanssa nää kuvat! Tää postaus on taas vaihteeksi seisonut luonnoksissa pari viikkoa, joten elokuun alun kuvat muuttuivat matkan varrella koko kuun kattavaksi katsaukseksi tähän 365 kuvahaasteeseen. Haaste sujuu edelleen yllättävän hyvin, mitä nyt parina päivänä on ollut vähän vaikeuksia keksiä kuvattavaa. Homma alkaa kuitenkin koko ajan vaikeutua kun illat pimenee eli täytyy varmaan alkaa keksiä jotain niksejä niillekin päiville kun on sen valoisan ajan koulussa. No mutta, vielä ei olla onneksi ihan niin pitkällä vaan nyt voidaan vielä rauhassa fiilistellä kesää!



Tän kuvan otin muutama päivä sen jälkeen kun olin tehnyt instan. Tää tyyppi (@kpunkka) on vaan niin taitava valokuvaaja etten varmaan koskaan kyllästy katselemaan sen tiliä ja valokuvia.


Tää kuva syntyi puolivahingossa kun yritin kuvata mereltä nousevaa sumua ja vaikka tää olikin tavallaan vahinko-otos, oon näin jälkikäteen tykästynyt tähän kovastikin...


Day 42 oli eka koulupäivä, mutta silloin tehtiin myös Oonan kaa kiva pikku reissu Reposaareen. Siltä päivältä kertyi vuorostaan aika paljon kuvia ja tää on yks mun ehdottomista lemppareista!



Day 50 eli eka vähän isompi rajapyykki saavutettu... Kuvahan on näkynyt täällä jo aiemminkin, mutta kertauksen vuoksi: otin tän yks aamu kun olin pyöräilemässä kouluun ja vitsit tykkään tosta valosta tässä kuvassa!


Mökillä kokeilin huvikseni vähän erilaisia kuvakulmia kuin yleensä, minkä seurauksena kameraan tallentui esimerkiks tää kuva.



Tän kuvan otin eilen kun olin lähdössä koulusta ja kuvassahan näkyy siis meidän koulun vanhaa puolta. Tää kuva ois muuten ihan mun  ehdoton lemppari, mutta valitettavasti mulla tulee liikaa koulu ja kirjoitukset mieleen >:D

Mikä näistä kuvista on teidän lemppari? : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }